Logistiek verhuizer

Vivaldis Interim

  • Zottegem, Flandre-Orientale
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 15 jours
Logistiek verhuizerZOTTEGEM - Ref. A-746611InterimVoltijds€ 15 - 20 / period.WEEKVaste job na geslaagde interimperiodeFunctieVoor een bedrijf in Zottegem dat logistieke oplossingen voorziet, zijn we op zoek naar een logistiek verhuizer.Kan jij stevig doorwerken en weet je wat af van organisatie? Heb je ervaring in magazijnomgevingen?Dan kan dit de job voor jou zijn!Het takenpakket:
  • Je werkt mee aan zeer diverse projecten die elk een unieke aanpak vragen. Je zal samen met jouw team instaan voor opdrachten van complete bedrijfsverhuizing waarbij we de klant ontzorgen van A tot Z.
  • Los van de verhuis van (kleine) goederen naar de diverse types opslagsystemen, speelt dataverwerking in bijna alle projecten een cruciale rol.
  • We verwachten van de nieuwe collega een hands-on werking maar daarnaast ook het bekleden van een sleutelpositie in het verwerken van de data in het algemeen. Gaande van data-ingave, inventarisatie en verwerking van artikellijsten in excel, labeling, het fotgraferen en benoemen van goederen.
  • Verder heeft het bedrijf verschillende applicaties ontwikkeld die zorgen voor optimale magazijninrichting en locatie bepaling. Ook in de aanlevering van info voor de apps zal jij een heel belangrijke rol spelen.
  • De firma is actief in zowel de Benelux, Frankrijk als Duitsland. Je bent bereid om je tijdens de week ikv de lopende projecten ook internationaal te verplaatsen waarbij alle kosten uiteraard door ons worden gedragen. Er wordt geen weekendwerk gevraagd in deze functie.
  • Je bent communicatief sterk zowel naar klanten/opdrachtgever toe als in het team.
ProfielWelk profiel zoeken we?
  • De ideale collega kan ervaring als magazijnier voorleggen aangevuld met basis administratieve verwerking;
  • Je schrikt niet van een uitdaging en handelt proactief bij mogelijke problemen. Verder ga je steeds accuraat te werk;
  • Je bent een teamplayer maar kan ook zelfstandig werken;
  • Je bent communicatief sterk zowel naar klanten/opdrachtgever toe als in het team;
  • Je bent op zoek naar een job waar je op verplaatsing bij klanten kan werken;
  • Je beschikt minstens over basiskennis van Microsoft Office, meer specifiek Word en Excel
  • Heb je ook technische achtergrond dan is dit zeker een meerwaarde.
Wat kunnen we jou bieden?Wat krijg je hiervoor terug?
  • een stabiele werkgever die zelfstandigheid en ontwikkeling vooropstelt.
  • de kans om mee te werken aan mooie projecten en voldoening te halen uit je werk.
  • een groeiende, uitdagende omgeving met oog voor digitalisatie.
  • een ruime waaier aan opleidingsmogelijkheden zowel intern als extern. Want als werkgever zijn wij trots dat je groeit in jouw job!
  • een goede balans tussen werken en plezier: flexuren, 32 dagen betaalde vakantie en geen weekendwerk!
  • Je maakt deel uit van een familiaal bedrijf met lokale en dynamische teamleden waar oprechtheid en open communicatie centraal staan.
  • Een aantrekkelijk en stimulerend loon aangevuld met tal van extralegale voordelen.
Alle Vivaldis collega's zetten zich in voor een gelijkekansenbeleid. Wij selecteren op basis van ervaring, studies en competenties en niet op basis van nationaliteit, uiterlijke kenmerken, geaardheid, religie, handicap, leeftijd en /of geslacht. Onze rol als uitzendbedrijf impliceert het streven naar inclusie en diversiteit. Discriminatie wordt niet getolereerd.

Vivaldis Interim