ADMINISTRATIEF-COMMERCIEEL MEDEWERK(ST)ER (PT) dienst Automatisatie
SEGAF
- Kortemark, Flandre-Occidentale
- CDI
- Temps-partiel
- Je behandelt inkomende interventieaanvragen (telefoon & mail) en helpt klanten helder en vriendelijk verder
- Je plant efficiënt interventies (herstellingen/onderhoud) en montages (opstart nieuw geplaatste poorten) op ons digitaal platform, rekening houdend met poorttype, regio en materiaalbeschikbaarheid
- Je bevestigt afspraken telefonisch of via mail en informeert klanten proactief bij wijzigingen
- Je maakt offertes op na interventie, volgt deze commercieel op en plant bij bestelling de uitvoering in en maakt de materiaallijsten op
- Je registreert aanvragen en bestellingen correct en volledig in onze CRM en ons digitaal planningsplatform
- Je stelt materiaallijsten op en stemt af met de techniekers en ons magazijn voor tijdige klaarlegging
- Je bestelt alle noodzakelijke automatisatie-onderdelen.
- Je controleert werkbonnen op juistheid en volledigheid en bereidt interventie‑ en onderhoudsfacturen voor
- Je behandelt eventuele retours en waakt mee over een vlotte after‑sales
- Je werkt nauw samen met magazijn, techniekers, regioverantwoordelijken, boekhouding, en rapporteert aan het management
- Je behaalde een Bachelor- of Masterdiploma (office management, handelswetenschappen, economie, talen, ...) en hebt minimum 3 jaar ervaring in een administratief-commerciële functie
- Ervaring met planning of een technische dienst is een pluspunt
- Naast je perfecte kennis Nederlands, spreek je vlot Frans
- Je bent vlot met MS Office (Word, Excel) en snel weg met CRM
- Je hebt affiniteit met techniek, staal of automatisatie
- Je beschikt over een goede dosis technisch en praktisch inzicht
- Je werkt gestructureerd, volgt alles consequent op en bent cijfermatig onderlegd.
- Je neemt ownership en denkt vooruit
- Je bent commercieel ingesteld, klantvriendelijk en betrokken
- Je draagt bij tot een fijne werksfeer
- Je bezit communicatieve vaardigheden, bent duidelijk aan de telefoon, durft doorvragen en knopen doorhakken
- Je hebt enthousiasme en verantwoordelijkheidszin
- Uiteraard heb je goede organisatorische vaardigheden en bezit je een sterke probleemoplossende houding
- Tot slot woon je op haalbare afstand van ons hoofdkantoor te Kortemark
- Je komt te werken bij de marktleider met een bekend product en een waaier aan toepassingsmogelijkheden
- Segaf staat bovendien bekend voor haar toffe werksfeer, ervaren management, stabiel team en werkzekerheid
- We bieden je een heel veelzijdige parttime job met ruime verantwoordelijkheid.
- Een aantrekkelijk uurrooster (deeltijds, elke werkdag van 8u-12u) en een verloning in verhouding tot jouw ervaring en capaciteiten
- Een goede basisondersteuning vanuit de bedrijvengroep, zowel product-technisch als organisatorisch.
StepStone
Nous sommes désolés mais ce recruteur n'accepte pas les candidatures en provenance de l'étranger.