Administratief Bediende Facturatie

Bright Plus

  • Anvers
  • CDD
  • Temps-plein
  • Il y a 2 mois
JOB DESCRIPTIONBen jij op zoek naar een gevarieerde administratieve job? Dan is deze job als Administratief Bediende Facturatie in het Noorden van Antwerpen helemaal iets voor jou! Solliciteer vandaag nog!Jouw takenpakket bestaat uit:
  • Je staat in voor de volledige facturatie van A tot Z
  • Je verstuurt facturen via onze digitale platformen en zorgt voor een vlekkeloze administratieve opvolging.
  • Je beheert de nodige data en mailboxen met het oog op correcte en tijdige facturatie.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en collega’s bij vragen rond facturen. Je behandelt elk dossier op een professionele en vriendelijke manier.
  • Je denkt proactief mee na over mogelijke verbeteringen. En je draagt bij aan de verdere digitalisering en automatisering van onze facturatieprocessen.
PROFILE
  • Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma op zak of je bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt minimum 2 jaar ervaring in een gelijkaardige rol. Je hebt al eerder gewerkt als administratief bediende, facturatiemedewerker.
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en je kan klanten te woord staan in het Frans en het Engels.
  • Je kan vlot werken met MS Office. Kennis van een ERP systeem is een plus.
  • Je bent administratief sterk en vlot in de omgang. Je streeft naar de beste klantenservice.
OFFER
  • Je komt terecht in een stabiel en groeiend bedrijf, waar een aangename down to earth sfeer heerst.
  • Het gaat om een vaste rol op fulltime basis.
  • Je werkt 40u per week. Je start je werkdag tussen 7u30 en 9u.
  • Je hebt recht op 32 vakantiedagen.
  • Je kan 2 dagen thuiswerken.
  • Naast het brutoloon ontvang je maaltijdcheques, een forfaitaire onkostenvergoeding en een vergoeding voor woon-werkverkeer.
  • Het bedrijf is enkel te bereiken met het eigen vervoer.
COMPANY INFORMATIONJe komt terecht in een stabiel en groeiend bedrijf waar een aangename down to earth sfeer heerst.

Bright Plus