
Customer Service Medewerker
- Malines, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Verwerken, opstellen en controleren van inkomende en uitgaande facturen;
- Beheren van debiteuren- en crediteurenadministratie;
- Je behandelt complexere vragen en klachten in verband met facturatie;
- Het correct en duidelijk registreren van het facturatieproces in het CRM-systeem;
- Betalingsachterstanden opvolgen;
- Opvolgen van maand- en jaarfacturatie;
- Optimaliseren van het facturatieproces;
- Ondersteunen in verschillende administratieve taken van de commerciële binnendienst.
- Je hebt minstens een eerste ervaring met facturatie en debiteurenbeheer;
- Je beschikt over goede organisatorische vaardigheden;
- Je hebt een sterk analytisch inzicht en bent cijfermatig ingesteld;
- Je communiceert vlot, professioneel en correct in het Nederlands en Frans, zowel mondeling als schriftelijk. Kennis van Engels is een pluspunt;
- Je hebt goede computerkennis, inclusief Excel. Ervaring met een CRM-systeem is ook een pluspunt.
- Een mensgerichte organisatie met een collegiale sfeer;
- Een aantrekkelijke verloning, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering en 27 verlofdagen;
- De mogelijkheid tot thuiswerk (2 dagen per week) na de inwerkperiode;
- Professionele ontwikkelingskansen, inclusief opleidingen en begeleiding om je vaardigheden verder te ontwikkelen;