Office Assistant

Robert Half

  • Anvers
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 1 mois
Robert Half is momenteel op zoek naar een Office Assistant (m/v/x).Onze klant is een bedrijf met een specialisatie in het verhuur van containers en is gelegen in Antwerpen.De verantwoordelijkheden van deze functie als Office assistant zijn:
  • Stockbeheer en bestellingen voor kantoormateriaal;
  • Travel arrangement voor collega's van andere kantoren;
  • Wagenparkbeheer;
  • Administratieve taken zoals inboeken van facturen, onkostenvergoedingen in orde brengen en payroll;
  • Assisteren met HR en IT taken door contracten op te stellen etc.;
  • Andere gevarieerde taken om de kantoren te beheren.
De vereiste kwalificaties voor deze functie van Office Assistant zijn:
  • Je hebt een Bachelor in een administratieve richting met enkele jaren ervaring in een relevante functie;
  • Je houdt van organisatie en bent proactief in het opnemen van taken;
  • Je zoekt een gevarieerde functie waar iedere dag anders is;
  • Je kan zelfstandig werken;
  • Je hebt een goede kennis van msoffice, met in bijzonder excel;
  • Je beheerst het Nederlands en Engels op professionele basis, kennis van Frans is mooi meegenomen.
Onze klant biedt:
  • Een open bedrijfscultuur met een hecht team;
  • Mooie doorgroeimogelijkheden;
  • Een marktconform loon met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, en een uitgebreid verzekeringspakket;
  • Voltijdse tewerkstelling.
Interesse? Solliciteer vandaag nog met volgende referentienummer: 06520-0013254908.Robert Half BV en Robert Half Project Sourcing BV verwerken de gegevens van sollicitanten die nodig zijn om de sollicitatieprocedure uit te voeren. Meer informatie over gegevensbescherming, in het bijzonder over uw rechten, vindt u op .

Robert Half