Medewerker planning en administratie

AZORG

  • Alost, Flandre-Orientale
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 2 mois
Sinds januari 2025 gaan A.S.Z. en OLV Ziekenhuis met vereende krachten verder als AZORG. Met zes campussen (Moorselbaan Aalst, Merestraat Aalst, Asse, Geraardsbergen, Ninove en Wetteren), een indrukwekkend zorgvolume van o.a. 1 miljoen consultaties per jaar en een equipe van 450 artsen en 5.000 medewerkers bieden we zorg van A tot Z. Vanaf de eerste levensdag van onze patiënten tot aan het laatste moment willen wij zorgen voor een veilige, warme omgeving. AZORG wordt hét symbool van innovatie én warme zorg in de Vlaamse gezondheidszorg. Samen maken we het verschil!Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging en wil je mee schrijven aan het ‘AZORG-verhaal’?Op dit moment zijn wij voor campus Moorselbaan op zoek naar een Medewerker planning en administratie.Wat houdt de functie in?Bij AZORG streven we naar een efficiënte en klantgerichte werking. We zoeken een medewerker administratie en planning om het team Opname en Onthaal te ondersteunen. Als administratieve kracht sta je in voor de opvolging van planningssystemen, het ondersteunen van de dienstverantwoordelijken en het bijdragen aan een vlotte werking van de afdeling. Je wordt dus een belangrijke schakel in de werking van het team en hebt een gevarieerd takenpakket:
  • Planning en ondersteuning van het planningspakket Plano:
Je beheert en volgt de weekplanning op, controleert de dagplanning en signaleert eventuele onregelmatigheden. Je verwerkt administratief verlofaanvragen en wijzigingen, en stelt overzichtstabellen op van de ingeplande shiften en bezetting. * Administratieve en operationele ondersteuning van de dienstverantwoordelijken:Jij beheert de agenda’s, volgt afspraken op en bereidt vergaderingen voor. Daarnaast stel je rapporten en verslagen op, en voer je ad-hoc opdrachten uit om de dienstverantwoordelijken te ondersteunen. * Teamgerichte en operationele ondersteuning:Je biedt operationele ondersteuning bij drukte, fungeert als eerste aanspreekpunt voor medewerkers bij praktische vragen, en vertegenwoordigt de dienstverantwoordelijken in interne overlmomenten. Je zorgt ervoor dat vergaderinformatie vlot wordt teruggekoppeld naar het team. * Bijdrage aan dienstontwikkeling en uniformisering:Jij denkt mee in het uniformiseren van werkprocessen, werkt actief mee aan projectgroepen en doet voorstellen ter verbetering van de efficiëntie van de werking. * Opvolging van administratieve systemen en bestellingen:Je volgt bestellingen op via het programma SSP en zorgt ervoor dat administratieve systemen efficiënt blijven draaien.Wie ben jij?
  • Je hebt een bachelor diploma, bij voorkeur met een administratieve of zorgadministratieve achtergrond.
  • Je hebt ervaring met administratieve systemen en planningssoftware (bijvoorbeeld Plano, KWS, SSP, BAS), maar ervaring met MS Office (Excel, Outlook, Word) is voor jou vanzelfsprekend.
  • Je hebt inzicht in ziekenhuiswerking en hebt een sterke affiniteit met patiëntgerichte administratie.
  • Je bent discreet, betrouwbaar en nauwkeurig in je werk. Daarnaast ben je proactief, flexibel en stressbestendig, zelfs onder druk.
  • Sterke communicatieve vaardigheden zijn van groot belang, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je kan zowel zelfstandig werken als in teamverband functioneren. Bovendien denk je oplossingsgericht en draag je actief bij aan continue verbetering.
  • Je zorgt voor de juiste en tijdige administratieve en operationele ondersteuning van de dienstverantwoordelijken.
  • Het eerste aanspreekpunt voor het team bij vragen over planning en administratie? Dat ben jij!
  • Je zorgt voor de opvolging van plannings- en administratiesystemen en draagt bij aan de uniforme werking van de dienst.
Wat hebben wij jou te bieden?
  • Een job in een van de grootste ziekenhuizen waar oog is voor opleidingsmogelijkheden en zelfontplooiing.
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur in een 38 uren week.
  • Verloning volgens IFIC barema, aantrekkelijke verlofregeling, groeps – en hospitalisatieverzekering, vergoeding extra prestaties.
  • Maximale fietsvergoeding, vergoeding voor woon-werk verkeer
  • Een personeelsrestaurant waar je aan voordelig tarief kan eten.
  • Een fijne werkomgeving waar collega’s elkaar een luisterend oor bieden.
  • Leuke attenties en een fantastisch personeelsfeest.
Hoe solliciteren?
  • Dien je kandidatuur in via onze jobsite.
  • Voeg je CV, motivatiebrief, MyCareer-uittreksel, diploma en het strafregister model 596-2 bij.
  • Na screening van jouw CV en diploma, bellen we jou zo snel mogelijk op voor een korte kennismaking. Daarna plannen we samen een gesprek in ons ziekenhuis, waar je de leidinggevende ontmoet.
  • Na het gesprek kan je een (halve) dag meelopen op de dienst om onze werking en de collega’s meteen te leren kennen.
  • Gaat alles goed? Dan verwelkomen we je graag als collega!
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Jessy Blindeman (HR Partner rekrutering) via 053 72 48 61 of

AZORG