
Back Office Medewerker
- Alost, Flandre-Orientale
- 30.000-42.000 €/an
- CDI
- Temps-plein
- Opvolgen en verwerken van administratieve dossiers rond verkoop, onderhoud en herstellingen.
- Coördineren van interne processen en zorgen voor tijdige opvolging van klantaanvragen.
- Communiceren met interne teams (zoals werkplaats, verkoop) en klanten - telefonisch of per e-mail.
- Ondersteunen bij het opstellen van offertes, facturen en rapportering.
- Bijdragen aan continue procesverbetering en efficiëntie.
- Je beschikt over een administratieve achtergrond, eventueel met ervaring in een back-office functie of kantooromgeving.
- Je bent nauwkeurig, punctueel en hebt een goede organisatievaardigheid.
- Je communiceert vlot in Nederlands, kennis van Frans is een plus.
- Je bent handig met computer/PC, e-mail, Excel en administratieve software.
- Ervaring in de automotive sector of interesse is een pluspunt, maar geen vereiste.
- Je komt terecht in een moderne en dynamische werkomgeving.
- Je krijgt een aantrekkelijk salarispakket met verschillende extralegale voordelen.
- 39uren werkweek waardoor je 6 extra ADV-dagen hebt per jaar.
- Je krijgt een duidelijke opleiding en er is ruimte voor doorgroei inde firma.
- Je maakt deel uit van een groeiende familieonderneming met een collegiale sfeer.