
Callcenter medewerker | 2 talig NDL - FRANS
- Comines-Warneton, Hainaut
- CDD
- Temps-plein
-Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en e-mails.
-Verstrekken van productinformatie en advies aan klanten.
- Oplossen van klantproblemen en klachten op een vriendelijke en professionele manier.
- Administratieve taken uitvoeren, zoals het bijhouden van klantgegevens en bestellingen.
-Samenwerken met andere afdelingen om klantvragen en -problemen efficiënt af te handelen.
- Werken op 1 op de 2 zaterdagen, volgens een roulatieschema.Profiel Vereisten:
-Uitstekende beheersing van zowel het Nederlands als het Frans.
- Ervaring in een callcenter of klantenservice is een pluspunt.
-Goede communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling.
-Vaardig in het gebruik van computers en kantoortoepassingen.
- Flexibiliteit en stressbestendigheid.
-Bereidheid om op 1 op de 2 zaterdagen te werken.Aanbod Wat wij bieden:- Een dynamische en collegiale werkomgeving.
-Marktconform salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
-Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.Adecco Ieper
ieper.138@adecco.be
057 21 64 00