
Administratief medewerker
- Ninove, Flandre-Orientale
- CDI
- Temps-plein
- Voltijdse functie
- Regio Ninove
- Na de interimperiode een vast contract
- Klantenservice: Voor onze Belgische klanten verzorg je de volledige administratie en communicatie, van begin tot eind (offertes, bestellingen, verzendingen, installaties, facturatie, ...)
- Planning opstellen: Je zorgt voor een efficiënte planning van de installaties, reparaties en het onderhoud van onze tilliften
- Transport & facturering: Je stelt de vervoersdocumenten op, maakt paklijsten en zorgt voor de facturering zowel nationaal als internationaal.
- Inkoopfacturatie: Je controleert of de ontvangen goederen overeenkomen met de facturen.
- Je hebt een uitstekende beheersing van het Nederlands, Frans en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
- Een bachelordiploma is een voordeel, maar geen vereiste.
- Je bent administratief vaardig, behoudt gemakkelijk het overzicht en toont graag initiatief.
- Je voelt je op je gemak in een familiebedrijf waar samenwerking en collegialiteit voorop staan.
- Een ervaring met ERP- of CRM-systemen zijn een must!
- Een uitdagende functie in een prettige werkomgeving bij een groeiend bedrijf met internationale ambities en familiaire sfeer.
- Een fulltime dienstverband van 37,5 uur per week met flexibele werktijden en de mogelijkheid om af en toe thuis te werken.
- Een aantrekkelijke salaris, afgestemd op jouw ervaring.