
Assistent Teamlead Aankoop
- Melle, Flandre-Orientale
- 30.000-45.600 €/an
- CDI
- Temps-plein
- Ondersteunen van de teamlead bij aankoopbeleid en rapportering.
- Contact onderhouden met leveranciers.
- Voorraad analyseren en bestellingen plaatsen.
- Technische productkennis opbouwen en ondersteuning bieden.
- Procesverbeteringen voorstellen en implementeren.
- Administratie en gegevenscorrectheid in het ERP-systeem waarborgen.
- Je hebt een achtergrond in aankoop, logistiek of supply chain, bij voorkeur in een technische omgeving.
- Je hebt een goede talenkennis (Nederlands/Engels/Frans).
- Je bent communicatief sterk en kan goed relaties opbouwen met leveranciers.
- Je hebt technisch inzicht en interesse om hierover bij te leren.
- Je werkt nauwkeurig, bent organisatorisch sterk en kan meerdere taken tegelijk beheren.
- Je bent proactief, denkt mee over procesverbeteringen en hebt een hands-on mentaliteit.
- Ervaring met ERP-systemen en data-analyse is een pluspunt.
- Je bent een teamspeler en kunt goed samenwerken met verschillende afdelingen.
- Een 40-uren werkweek met 20 wettelijke verlofdagen en 12 ADV-dagen;
- Hoewel de klant een bouwbedrijf is, hebben ze geen collectief verlof;
- Je komt terecht in een stabiele en dynamische werkomgeving binnen een succesvolle organisatie;
- Er heerst een aangename werksfeer met een uitstekende collegialiteit: iedereen helpt elkaar, zeker tijdens drukke periodes;
- Een competitief salarispakket en extralegale voordelen;
- Een kans om jezelf te ontwikkelen bij een echt familiebedrijf in een internationaal kader;