
Administratief Coördinator - Brussel (GECO)
- Bruxelles
- 36.000-84.000 €/an
- CDI
- Temps-plein
- Organiseren en opvolgen van vergaderingen en agenda's.
- Nauwkeurig opmaken van verslagen en notulen.
- Beheren van agenda's in Outlook.
- Verwerken van inkomende en uitgaande mails.
- Telefonisch onthaal en communicatie.
- Ondersteuning bij lay-out van documenten, beheer van online bestanden en publicatie van content op de website.
- Meewerken aan een gelijkgerichte en efficiënte werking van de administratie.
- Beschikt over een Bachelor- of Masterdiploma.
- Heeft een zeer goede kennis van het Nederlands (mondeling en schriftelijk).
- Is communicatief sterk, analytisch en organisatorisch vaardig.
- Werkt nauwkeurig, zelfstandig én in teamverband.
- Is flexibel in omgaan met opdrachten en werkuren.
- Heeft vlotte kennis van Office-toepassingen en leert graag nieuwe software kennen.
- Is gemotiveerd om te werken in een organisatie met maatschappelijke impact.
- Voldoet aan de voorwaarden voor een GECO-contract: gedomicilieerd regio Brussel + minstens 6 maanden ingeschreven als niet-werkende werkzoekende.
- Een voltijdse functie van onbepaalde duur
- Een veelzijdige functie waarin administratie, organisatie en communicatie samenkomen.
- Een dynamische en collegiale werkomgeving binnen de onderwijssector.
- Een werkplek vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.
- Marktconforme verloning volgens de barema's van de sector.