Management assistent / directieondersteuner (80% of 100%)

Zorggroep Orion

  • Turnhout, Anvers
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 5 jours
Ben jij een geboren organisator die graag het overzicht bewaart, houdt van digitaliseren en met plezier de spil vormt tussen directie en organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!Je functie- In deze veelzijdige rol ondersteun je onze algemeen directeur en het directieteam. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt:- Je beheert agenda’s, plant vergaderingen en zorgt voor een vlotte coördinatie.- Je bereidt vergaderingen en beleidsorganen voor: documenten klaarzetten, notuleren en actiepunten opvolgen.- Je bent het eerste aanspreekpunt voor inkomende en uitgaande communicatie.- Je maakt documenten, rapporten en presentaties op en bewaakt de informatiestroom binnen de organisatie.- Je ondersteunt projecten met rapportages en opzoekwerk en volgt mee de voortgang op.- Je neemt administratieve taken op zoals bestellingen, documentbeheer, contractbeheer en vertrouwelijke dossiers.- Je helpt bij het opstellen van offertes, facturen en presentaties.- Je denkt actief mee over het verbeteren en digitaliseren van processen, en zorgt ervoor dat de organisatie efficiënter kan werken met moderne tools.- Kortom: jij bent de betrouwbare rechterhand van de directie en een onmisbare schakel in onze werking.Je profiel- Je hebt minstens 3 jaar ervaring in een administratieve of ondersteunende functie.- Je communiceert vlot, zowel mondeling als schriftelijk.- MS Office (Word, Excel, Outlook) kent voor jou geen geheimen. Kennis van digitale tools (bijv. SharePoint, Teams, CRM- of ERP-systemen) is een sterke troef.- Je bent sterk in plannen, organiseren en multitasken.- Je werkt nauwkeurig, discreet en met oog voor detail.- Je bent proactief, zelfstandig en tegelijk een echte teamspeler.- Je hebt affiniteit met digitale processen en denkt mee na over hoe deze slimmer en efficiënter kunnen worden ingericht.- Je bent flexibel en bereid om af en toe buiten de kantooruren te werken (o.a. voor notuleren van Raden van Bestuur en Algemene Vergaderingen).- Je beschikt minstens over een bachelordiploma of gelijkwaardig.Ons aanbod- Een afwisselende en verantwoordelijke functie binnen een warme zorgorganisatie, waar jouw inzet én digitale skills écht een verschil maken. Je krijgt de kans om mee te bouwen aan efficiëntere werkprocessen en jezelf verder te ontwikkelen.- Een boeiende job in een ambitieuze zorggroep.- Een voltijds of deeltijds (80%) contractuele arbeidsovereenkomst voor onbepaalde duur.- 26 dagen verlof + 11 wettelijke feestdagen.- Een gezonde balans tussen werk en privé dankzij een soepele werk- en verlofregeling.- Aansluiting bij G-SDV.- Maaltijdcheques, fietspremie of abonnement woon-werkverkeer, hospitalisatieverzekering, opbouw pensioen via werkgever (2e pensioenpijler) bij OFP Prolocus, mogelijkheid tot fietsleasing na zes maanden.- Verloning in barema B1-B3 (bruto voltijds maandloon afhankelijk van vroegere werkervaring, minimum 3236,51 euro en een maximum van 5155,42 euro).- Relevante beroepservaring in de privésector of als zelfstandige kan tot maximaal 8 jaar worden meegenomen. Ervaring in de publieke sector wordt volledig meegenomen.Interesse?Solliciteer uiterlijk 28 september 2025 via .Vergeet aan je sollicitatie zeker niet je CV, je motivatiebrief, een kopie van je relevante diploma’s en het uittreksel van je strafregister toe te voegen.Een eerste selectie gebeurt op basis van cv-screening.Een tweede selectie gebeurt op basis van een schriftelijke en mondelinge proef. Deze gaat door op woensdag 8 oktober in de namiddag.Surf voor meer informatie naar .Heb je vragen over deze vacature mail dan naar Bart Michielsen, algemeen directeur, via of bel naar + 32 14 28 43 02.

Zorggroep Orion