Brussels
- Bruxelles
- CDI
- Temps-plein
- 1e en 2e lijns-helpdeskondersteuning bieden om de gebruikers dagelijks te begeleiden
- De gebruikersaanvragen verzamelen, verduidelijken en kwalificeren om een nauwkeurig begrip van de behoeften te garanderen
- Alle aanvragen centraliseren via een gestructureerd ticketsysteem
- Oplossingen opvolgen met externe leveranciers en interventies coördineren
- Regelmatig feedback geven aan gebruikers over de voortgang van hun aanvragen en hen op de hoogte houden van de oplossingen
- Opvolging van producten/diensten en voortdurende verbetering:
- Functionele, regressie- en gebruikersacceptatietests uitvoeren om de ontwikkelingen te valideren
- Deelnemen aan de opvolging van productiereleases en zorgen voor de juiste implementatie ervan
- Regelmatig incidentrapporten opstellen om gebieden voor verbetering te identificeren
- Opleidingen organiseren en user clubs leiden om de acceptatie van tools te optimaliseren
- Creëren en up-to-date houden van toegankelijke gebruikersdocumentatie
- Creëren en up-to-date houden van technische documentatie voor het IT-team
- Incidenten en problemen documenteren
- Gebruikers helpen om nieuwe producten/diensten onder de knie te krijgen
- Deelnemen aan brainstormsessies en projecten met het IT-team om de technische omgeving verder te ontwikkelen
- Bijdragen aan het verbeteren van de processen en het optimaliseren van de kwaliteit van dedienstverlening
- Je beschikt over een zeer goede beheersing van Microsoft Windows 11 en goede basiskennis van Microsoft Server 2016+
- Je hebt kennis van netwerken (LAN, WAN, DNS TCP/IP enz.)
- Je hebt ervaring met het beheren van Microsoft-tenants op Azure
- Je beschikt over gedegen kennis van IT-beveiliging (beveiligingsbeleid, toegangsbeheer, risicobewustzijn)
- Je hebt basiskennis van Active Directory-beheer en bijbehorende tools
- Je hebt belangstelling voor Artificiële Intelligentie en je bent je bewust van de bijbehorende uitdagingen inzake beveiliging
- Je beheerst ticketing en incident tracking tools
- Je bent in staat om duidelijke, gestructureerde documentatie op te stellen
- Je kan vlot opleidingen of presentaties organiseren en animeren
- Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden en het vermogen om technische begrippen in lekentaal uit te leggen
- Je bent luistervaardig en in staat om diplomatiek om te gaan met complexe situaties
- Je werkt oplossingsgericht en bent in staat om problemen duurzaam op te lossen
- Je beschikt over doorzettingsvermogen en je gebruikt de juiste methodologie bij het uitvoeren van taken
- Je kan je makkelijk aanpassen en beschikt over een goede dosis technologische nieuwsgierigheid
- Je hebt verantwoordelijkheidszin op het vlak van gegevensbeveiliging en -bescherming
- Je spreekt vlot Nederlands en/of Frans Engels wordt op prijs gesteld
- Kennis van ITIL-processen
- Basiskennis van Linux
- Noties van PowerShell scripting
- hospitalisatieverzekering uitgebreid met ambulante behandelingen voor jou en je gezin
- groepsverzekeringen (pensioenkapitaal, gewaarborgd inkomen en levensverzekering)
- opleidingspakket(ten)
- 100% terugbetaling van je kosten voor openbaar vervoer
- smartphone-abonnement
- netto maandelijkse vergoeding
- maaltijdcheques twv 8 euro
- 37 vakantiedagen per jaar (op fulltime basis)
- mogelijkheid tot telewerken...
- makkelijk bereikbare kantoren
- een afwisselende en boeiende baan in een dynamische en gezellige omgeving
- een goed evenwicht tussen werk en privéleven...
ICTJob