Customer Service Specialist Frankrijk

Ceres Recruitment

  • Zwijnaarde, Flandre-Orientale Gand, Flandre-Orientale
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 1 mois
Over Triferto Triferto is een internationale groothandel in minerale meststoffen. Met haar 100 medewerkers maakt Triferto deel uit van het familiebedrijf Brokking, 125 jaar actief in de agrarische sector. Met haar sterke marktpositie in Noordwest-Europa en hun exportactiviteiten worden ruim 60 landen bediend via 12 strategisch gelegen locaties. Zo belanden jaarlijks ruim 1,2 miljoen ton slimme bemestingsoplossingen bij landbouwprofessionals. Bij Triferto zijn ze vastbesloten om een positieve impact te hebben in duurzame voedselproductie: From Soil To Life! Er wordt groei verwacht en het bedrijf staat klaar voor een efficiëntieslag. Binnen het Sales team verwelkomen ze dan ook een Customer Service Specialist voor Frankrijk.FunctieKlantgericht initiatief nemen, jouw aanpak maakt het verschil
  • Binnen het Sales team ben jij de Customer Service Specialist voor Frankrijk. Je werkt hiervoor nauw samen met de zelfstandige agent in Frankrijk om de beste service te bieden aan klanten.
  • Je luistert actief naar klanten en onderhoudt met hen stevige relaties. Jouw klanten weten dat ze op jou kunnen rekenen.
  • Je fungeert als cruciale schakel tussen klanten, leveranciers, productie, logistiek en transportpartners waarbij je zorgt dat alle aspecten van het orderverwerkingsproces soepel verlopen.
  • Je coördineert het hele orderproces van A tot Z om de leveringen aan klanten te garanderen: van opmaken van offertes tot organisatie van transporten.
  • Je rapporteert aan de Country Manager Benelux en staat in dotted line met de verkoopverantwoordelijke Frankrijk.
ProfielDaadkrachtige teamplayer die alles tot in de puntjes regeltFunctie-eisen
  • Bachelor of Master werk- en denkniveau in een logistieke, administratieve, commerciële richting of gelijkwaardige door ervaring.
  • Je spreekt goed Frans en Nederlands.
  • Je bouwde bij voorkeur al een aantal jaar ervaring op in een internal sales rol. Een plus als je al klantenservice ervaring hebt in een internationale B2B omgeving.
  • Je bent handig met Microsoft Office.
Competenties
  • In een dynamische omgeving weet jij van aanpakken en je kan prioriteiten stellen onder tijdsdruk.
  • Je bent besluitvaardig en kan knopen doorhakken.
  • Communicatie is key in deze rol: je spreekt graag en diplomatisch met de stakeholders zowel per telefoon als per mail.
  • Je bent goed in administratieve opvolging maar kan focussen op je verantwoordelijkheid als bruggenbouwer.
  • Je denkt mee met Triferto en hebt een commerciële en marktgerichte instelling.
Aanbod
  • Een dynamische en informele werkomgeving in een internationaal bedrijf.
  • Ervaren en enthousiaste collega's die de 3 B's uitdragen: Bewust, Betrokken en Betrouwbaar. Echte teamplay!
  • Jouw inbreng voor procesverbeteringen wordt hier sterk op prijs gesteld.
  • Een goede balans tussen werk en privé.
  • Volop ontwikkelmogelijkheden, scholing en opleiding.
  • Triferto events zoals familiedag, B-day en kerstlunch.
  • Je kan fulltime (39u) of parttime werken (30-39). Werk je in een 39 uren week dan heb je 6,5 extra ADV dagen boven het wettelijke verlof.
  • Je krijgt een loon dat bij je carrière past. We gaan het gesprek met je aan in alle openheid in transparantie om ervoor te zorgen dat jij je goed voelt met je remuneratiepakket.
Deze extralegale voordelen zijn alvast inbegrepen:
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • Maaltijdcheques
  • Laptop
  • GSM
ReagerenTriferto heeft de Werving en Selectie voor de vacature Customer Service Specialist Frankrijk exclusief uitbesteed aan Ceres Recruitment.

Ceres Recruitment