
Sales Assistant
- Beveren-Leie, Flandre-Occidentale
- CDD
- Temps-plein
- Input van de boekhouding, inclusief aankoop en verkoopfacturen en debiteurenbeheer.
- Administratieve ondersteuning waaronder het opmaken van pakbonnen, afspraken met transporteurs en douanewerk.
- Eerstelijnstelefonie, onthaal en algemeen kantoorbeheer, inclusief facility management.
- Na verloop van tijd ook wagenparkbeheer en subsidies.
- Je beschikt over een bachelor of gelijkgesteld door ervaring.
- Goede kennis van MS Office, vooral Excel.
- Je beschikt over een goede kennis Nederlands en Engels
- Je neemt initiatief en hebt een hands-on mentaliteit
- Voltijdse job, 4/5de is bespreekbaar.
- 39-urige werkweek met 6 ADV-dagen.
- Een mooi loon aangevuld met voordelen zoals groeps- en hospitalisaiteverzekering.
- Leuke en familiale werksfeer.
- Flexibiliteit in uurrooster en verlof in samenspraak met collega’s.