Wat zijn jouw verantwoordelijkheden als Marketing Officier: Ontwikkelen en implementeren van marketing campagnes Content creatie Website management Email marketing Analyseren …
Als Financial Crime Analyst ben je bezig met de volgende taken: Je voert risico analyses uit van klanten en stelt bijkomende risico profielen op Je maakt CDD en AML Analyses en r…
Als Junior Trader zal jij : Op zelfstandige basis een regio bewerken en ontwikkelen door klanten te zoeken, te ontmoeten en op te volgen. Met jouw proactieve aanpak bouw je mooie…
Contactpersoon tussen klant en bedrijf. Volledige orderverwerking van A tot Z. Transportplanning met vaste partners. Opmaken van offertes en facturatie. Afstemming voorraad en …
Je bent als dossierbeheerder verantwoordelijk voor het operationele en administratieve beheer van projecten, waarbij je efficiënt, kosteneffectief en duurzaam te werk gaat. Je coö…
Volledige administratieve opvolging van klanten-orders. Communicatieve schakel tussen klanten en interne partijen. Onderhouden van klantenrelaties in jouw toegewezen regio's. Je…
Je bent verantwoordelijk voor de volledige opvolging en exportdossiers voor verschillende bestemmingen Je verzorgt alle transporten en douaneformaliteiten Je zorgt voor zeevracht…
Plannen en coördineren van transportactiviteiten, rekening houdend met klantvereisten en efficiëntie. Opstellen van dagelijkse transportplannen en toewijzen van chauffeurs en voer…
Wat ga je doen als Administratief Medewerker? Je gaat de administratieve verwerking opvolgen met betrekking tot aandelen en obligaties (effecten) en de transacties die er bij kome…
Onderhouden en opbouwen van internationale klantenrelaties. Prioriteren van commercieel denken, organiseren en handelen. Samenwerken met collega's van binnen- en buitendienst. O…
Ondersteun de CEO als Executive & Legal Assistant, inclusief agendabeheer, vergaderingsvoorbereiding en informatieverzameling. Bied administratieve en organisatorische ondersteuni…
Dossiers opvolgen van A-Z Facturatie Kas-documenten verwerken Credit nota 's opstellen Andere administratieve / boekhoudkundige taken Eerste aanspreekpunt voor klanten bij vra…
Je bent verantwoordelijk voor douane vereisten die de organisatie moet volgen Hierbij zorg je voor een correcte administratieve opvolging en controle van douane documenten Je sta…
Nemen van commerciële acties op klantenbehoeften. Volledige opvolging van bestellingen en nazorg. Eerste aanspreekpunt bij vragen van klanten. Directe communicatie met interne t…
Jouw rol? Je zorgt voor een soepele en efficiënte werking van de front office, waar klanten meestal als eerste in contact komen met het bedrijf. Je biedt uitstekende klantenserv…
Jouw rol? Je zorgt voor een soepele en efficiënte werking van de front office, waar klanten meestal als eerste in contact komen met het bedrijf. Je biedt uitstekende klantenserv…
Leidinggeven aan ons internal salesteam (2 FTE) in Wommelgem. Fungeren als centraal aanspreekpunt voor installateurs, distributeurs en interne afdelingen. Samenwerken met de Acco…
Concreet coördineer je: Het verwelkomen van bezoekers Het afhandelen van telefoongesprekken Daarnaast neem je verschillende ondersteunende, facilitaire, logistieke en adminis…
As an Account Manager, you have the crucial role in the development of the company and its expansion in Flanders. You will split your time between horeca clients (hotels, restuaran…
Eerste aanspreekpunt voor B2C-klanten. Volledige administratieve orderverwerking. Opstellen van offertes en facturatie aan klanten. Vlotte communicatie tussen klanten en interne…