Quelles seront vos tâches ? Valider les demandes de prix entrantes et en faire le suivi auprès des équipes concernées Effectuer un suivi des offres de vente électronique demandée…
Vos responsabilités principales seront divisées en trois volets : 1. Support commercial & administratif Assurer le suivi des commandes et des livraisons. Collaborer avec l'équi…
Description du poste : Pour l'un de nos clients de la région de Namur, nous sommes à la recherche d'un assistant assistant administratif (H/F) : - Vous serez en charge de la ge…
Pour une industrie chimique située sur la région de Sambreville, nous sommes à la recherche d'un(e) Sales & Purchase Assistant. Il est nécessaire pour le département de productio…
Vos missions sont les suivantes : Sales : Gestion du portefeuille client existant, donner des informations sur les prix ou réductions, répondre aux différentes questions en fourn…
As a Temp Marketing Assistant your responsibilities will be: Provide sales support through the creation of marketing materials and documentation to enhance product visibility and …
As Marketing Assistant, you will assist various projects within the marketing department. Your responsibilities include performing daily administrative duties to maintain the depar…
What are your responsibilities as an Office Assistant? Book travel arrangements (hotel reservations, restaurants, flight tickets or other ways of transport, ..) Schedule and coor…
Company Description Smart and efficient – Bosch Home Comfort Group offers its customers throughout the world solutions for their room climate, domestic hot water and decentralize…
As a Direct Marketing Officer, you are responsible for: the production of the communication tools in the broadest sense (flyers, leaflets, brochures, letters production optimisati…
Je bent verantwoordelijk voor: Administratieve ondersteuning van het sales departement Beheer van documenten en contracten, inclusief aanpassingen Uitvoeren van marktonderzoek …
Company Description It’s amazing what can happen over a cup of coffee. At JACOBS DOUWE EGBERTS, we’ve made it our mission to find out. Our people have been raising the bar since …
Als jij op zoek bent naar een afwisselende job met veel uitdagingen en contacten dan zou dit wel eens de job voor jou kunnen zijn. Je assisteert de leden van het Marketing & Comme…
As the Event Admin Assistant, you're tasks will be to: Bring administrative support to the Marketing, Event, & Sales department Be in contact with different parties for arrangeme…
Uitwerken van diverse HR-gerelateerde projecten, waaronder onboarding, continue verbetering, HR-processen, training en ontwikkeling, en meer. Actieve participatie in de voorbereid…
Accounting part: Ensuring correct booking of customer orders and invoicing of the delivered goods Booking account statements and purchase invoices Drawing up and following up pa…
Administratieve ondersteuning bieden: beheren van documenten, het bijhouden van dossiers, het verwerken van inkomende en uitgaande post, en het bijhouden van de kantoorbenodigdhede…